دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش:
نویسندگان: Stanley. Todd M
سری:
ISBN (شابک) : 9781483377193, 9781506313986
ناشر: SAGE Publications;Corwin Press
سال نشر: 2016;2018
تعداد صفحات: 0
زبان: English
فرمت فایل : EPUB (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 6 مگابایت
کلمات کلیدی مربوط به کتاب ایجاد یادگیرندگان مادام العمر: استفاده از مدیریت پروژه محور برای آموزش مهارت های قرن بیست و یکم: آموزش و جهانی شدن، روش پروژه در تدریس، کتابهای الکترونیکی
در صورت تبدیل فایل کتاب Creating life-long learners: using project-based management to teach 21st century skills به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب ایجاد یادگیرندگان مادام العمر: استفاده از مدیریت پروژه محور برای آموزش مهارت های قرن بیست و یکم نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
مدیریت کلاس درس مانند یک حرفه ایبه معلمان کمک می کند تا از روش های تدریس سنتی خارج شوند و به دانش آموزان فرصتی می دهد تا از طریق یادگیری پروژه محور به سطوح بالاتری از یادگیری دست یابند. همچنین مهارتهای ارزشمند قرن 21 را برای دانشآموزان فراهم میکند که آنها را برای جامعه جهانی که در آن حضور خواهند داشت، آماده میکند، جایی که باید برای شغل بجنگند و با مردم از سراسر جهان رقابت کنند. با مقایسه و مقایسه کلاس درس با مدیریت دفتر کارمندان، روش خاصی را برای ارائه این آموزش ارائه خواهد کرد. نویسنده سعی نمیکند مدارس را به کسبوکار تبدیل کند، اما این رویکرد به دانشآموزان اجازه میدهد تا به جای اینکه معلم روش ارائه محتوا باشد، برای یادگیری خودشان توانمند شوند.
Managing Your Classroom Like a Professional will help teachers break out of traditional teaching methods and give students a chance to achieve higher levels of learning through project-based learning. It will also provide students with valuable 21st century skills that will prepare them for the global community they will be in where they will have to fight for jobs and compete with people from all over the world. It will provide a specific method for the delivery of this teaching by comparing and constrasting the classroom with managing an office of workers. The author is not attempting to turn schools into businesses, but this approach allows students to become empowered to learn for themselves rather than having the teacher be the delivery method of content.
AcknowledgmentsAbout the AuthorIntroduction - Why Manage Your Classroom1. Advantages to Managing Your Classroom The 21st Century Three Rs Other Advantages to Managing Your Classroom2. Importance of 21st Century Skills 21st Century Survival Skills Accessing and Analyzing Information Curiosity and Imagination Initiative Adaptability Effective Oral and Written Communication Critical Thinking and Problem Solving Collaboration Across Networks3. Setting Up Your Projects Define the Problem Develop Solution Options Plan the Project Execute the Plan Monitor and Control Progress Close Project4. Linking the Projects to the Standards: Creating a Mission Statement Starting With the Content Standard Working Backwards5. Collaboration in the 21st Century Classroom Skill of Collaboration Setting Norms Dividing up Tasks DELETE6. Risk Management Why Projects Fail Heading Off Problems Handling the Unmotivated Risk Management7. Different Types of Products Presentation Museum/Exhibit Debate Performance Competition Portfolio Research Paper Model Technology-Driven Products Entrepreneurship The Lemonade Stand Social Studies Product--Buisness Plan Language Arts Product--Advertising Campaign Math Product--Polling/Accounting8. Assessment of the Product Use of Rubrics Creating Your Rubrics Creating Rubrics With Students Performance Reviews (Self/Peer Evaluation)9. Managing the Classroom Orientation/Training Your Students Laying the Groundwork Making the Structure Clear Model the Structure With a Mini-Project What Training Will Be Important to the Job? Providing Mental Space Project Manager Versus Teacher Closing the ProjectAfterward: Creating the 21st Century WorkerReproducibles: Blank Forms for Creating Own PBLReferencesIndex