دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش: First paperback printing
نویسندگان: Stanley. Jason
سری:
ISBN (شابک) : 9780691173429, 0691173427
ناشر: Princeton University Press
سال نشر: 2017;2015
تعداد صفحات: 376
زبان: English
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 3 مگابایت
کلمات کلیدی مربوط به کتاب تبلیغات چگونه کار می کند: علوم سیاسی، تبلیغات، تبلیغات--تاریخ، تبلیغات--جنبه های سیاسی، کنترل اجتماعی، تاریخ، غیرداستانی، تبلیغات -- جنبه های سیاسی، تبلیغات -- تاریخ
در صورت تبدیل فایل کتاب How propaganda works به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب تبلیغات چگونه کار می کند نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
پروپاگاندا در تاریخ اندیشه سیاسی -- تبلیغات تعریف شده -- تبلیغات در لیبرال دموکراسی -- زبان به عنوان مکانیزم کنترل -- ایدئولوژی -- ایدئولوژی های سیاسی -- ایدئولوژی نخبگان: مطالعه موردی. دموکراسی امروز ما مملو از کمپین های سیاسی، لابی ها، رسانه های لیبرال و مفسران فاکس نیوز، همگی از زبان برای تأثیرگذاری بر طرز تفکر و استدلال ما در مورد مسائل عمومی استفاده می کنند. با این حال، بسیاری از ما معتقدیم که تبلیغات و دستکاری برای ما مشکلی نیست - نه به همان شکلی که برای جوامع توتالیتر اواسط قرن بیستم بود. جیسون استنلی در کتاب «تبلیغات چگونه کار میکند» نشان میدهد که باید توجه بیشتری شود. او بررسی می کند که پروپاگاندا چگونه به طور ماهرانه عمل می کند، چگونه دموکراسی را تضعیف می کند - به ویژه آرمان های مشورت و برابری دموکراتیک - و چگونه به دموکراسی های گذشته آسیب رسانده است. استنلی با تمرکز بر کاستیهای دولتهای لیبرال دمکراتیک، مقدمهای تاریخی بر نظریه سیاسی دموکراتیک بهعنوان پنجرهای به سو استفاده از واژگان دموکراتیک برای اهداف خودخواهانه تبلیغاتی ارائه میکند. او نمونههای تاریخی مانند بازسازی سیستم مدارس دولتی ایالات متحده در آغاز قرن بیستم را ارائه میکند تا بررسی کند که چگونه گاهی از زبان دموکراسی برای پوشاندن واقعیتی غیردموکراتیک استفاده میشود.
Propaganda in the history of political thought -- Propaganda defined -- Propaganda in liberal democracy -- Language as a mechanism of control -- Ideology -- Political ideologies -- The ideology of elites: a case study.;Our democracy today is fraught with political campaigns, lobbyists, liberal media, and Fox News commentators, all using language to influence the way we think and reason about public issues. Even so, many of us believe that propaganda and manipulation aren't problems for us--not in the way they were for the totalitarian societies of the mid-twentieth century. In How Propaganda Works, Jason Stanley demonstrates that more attention needs to be paid. He examines how propaganda operates subtly, how it undermines democracy--particularly the ideals of democratic deliberation and equality--and how it has damaged democracies of the past. Focusing on the shortcomings of liberal democratic states, Stanley provides a historically grounded introduction to democratic political theory as a window into the misuse of democratic vocabulary for propaganda's selfish purposes. He lays out historical examples, such as the restructuring of the US public school system at the turn of the twentieth century, to explore how the language of democracy is sometimes used to mask an undemocratic reality.
Propaganda in the history of political thought --
Propaganda defined --
Propaganda in liberal democracy --
Language as a mechanism of control --
Ideology --
Political ideologies --
The ideology of elites: a case study.