ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Mastering Object-Oriented Python: Build powerful applications with reusable code using OOP design patterns and Python 3.7, 2nd Edition

دانلود کتاب تسلط بر پایتون شی گرا: ساخت برنامه های قدرتمند با کد قابل استفاده مجدد با استفاده از الگوهای طراحی OOP و Python 3.7 ، نسخه 2

Mastering Object-Oriented Python: Build powerful applications with reusable code using OOP design patterns and Python 3.7, 2nd Edition

مشخصات کتاب

Mastering Object-Oriented Python: Build powerful applications with reusable code using OOP design patterns and Python 3.7, 2nd Edition

ویرایش: 2nd edition 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9781789531367, 9781789615852 
ناشر: Packt Publishing 
سال نشر: 2019 
تعداد صفحات: 0 
زبان: English 
فرمت فایل : EPUB (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 4 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 39,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 16


در صورت تبدیل فایل کتاب Mastering Object-Oriented Python: Build powerful applications with reusable code using OOP design patterns and Python 3.7, 2nd Edition به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب تسلط بر پایتون شی گرا: ساخت برنامه های قدرتمند با کد قابل استفاده مجدد با استفاده از الگوهای طراحی OOP و Python 3.7 ، نسخه 2 نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب تسلط بر پایتون شی گرا: ساخت برنامه های قدرتمند با کد قابل استفاده مجدد با استفاده از الگوهای طراحی OOP و Python 3.7 ، نسخه 2

به دست آوردن بینش جامع در مورد شیوه های برنامه نویسی، و قابلیت حمل کد و استفاده مجدد برای ساخت برنامه های انعطاف پذیر و قابل نگهداری با استفاده از اصول شی گرا ویژگی های کلیدی گسترش تکنیک های OOP هسته ای برای افزایش ادغام کلاس های ایجاد شده با پایتون کاوش در کتابخانه های مختلف پایتون برای مدیریت پایداری و سریال سازی اشیا روش های جایگزین را بیاموزید. حل مسائل برنامه نویسی، با ویژگی های مختلف برای رسیدگی به دامنه مشکل شما کتاب شرح برنامه نویسی شی گرا (OOP) یک رشته نسبتاً پیچیده برای تسلط است، و دیدن اینکه چگونه اصول کلی برای ویژگی های منحصر به فرد هر زبان اعمال می شود دشوار است. با کمک آخرین نسخه تسلط بر پایتون شی گرا، به شما نشان داده می شود که چگونه به طور موثر OOP را در پایتون پیاده سازی کنید، و حتی Python 3.x را کاوش کنید. کتاب با مثال های عملی، شما را از طریق مفاهیم پیشرفته OOP راهنمایی می کند. در پایتون، و نشان می دهد که چگونه می توانید آنها را برای حل مسائل پیچیده در OOP اعمال کنید. شما یاد خواهید گرفت که چگونه با کاوش در گزینه های طراحی و تعیین اینکه کدام طراحی بهترین عملکرد را ارائه می دهد، برنامه های پایتون با کیفیت بالا ایجاد کنید. در مرحله بعد، شما از طریق روش‌های ویژه برای مدیریت تبدیل‌های شی ساده کار می‌کنید و همچنین درباره هش کردن و مقایسه اشیاء یاد خواهید گرفت. همانطور که فصل های بعدی را پوشش می دهید، متوجه خواهید شد که تعیین مکان بهترین الگوریتم ها و ساختارهای داده بهینه برای توسعه راه حل های قوی برای مسائل برنامه نویسی با حداقل پردازش کامپیوتری چقدر ضروری است. در نهایت، این کتاب به شما در استفاده از ویژگی‌های مختلف پایتون با پیاده‌سازی طرح‌های شی‌گرا در برنامه‌هایتان کمک می‌کند. در پایان این کتاب، تعدادی رویکرد جایگزین با ویژگی‌های مختلف برای حل مطمئن مشکلات برنامه‌نویسی در پایتون را یاد خواهید گرفت. شما خواهید آموخت انواع الگوهای طراحی مختلف را برای متد __init__() کاوش کنید آموزش استفاده از Flask برای ساختن یک وب سرویس RESTful کشف الگوها و اصول طراحی جامد استفاده از ویژگی های پایه انتزاعی Python 3 ایجاد کلاس برای برنامه های خود کد قابل آزمایش را با استفاده از طراحی کنید. pytest و fixtures درک نحوه طراحی مدیران زمینه که از عبارت "with" استفاده می کنند ایجاد نوع جدیدی از مجموعه با استفاده از کتابخانه استاندارد و تکنیک های طراحی ایجاد انواع اعداد جدید بالاتر و فراتر از کلاس های داخلی اعداد این کتاب برای چه کسانی است. توسعه دهندگانی که می خواهند از پایتون برای ایجاد برنامه های کارآمد استفاده کنند. برای استفاده حداکثری از این کتاب، درک خوبی از برنامه نویسی پایتون لازم است. دانش مفاهیم مربوط به الگوهای طراحی شی گرا نیز مفید خواهد بود. فهرست مطالب مقدماتی، ابزارها و تکنیک ها روش __init__() یکپارچه سازی یکپارچه - روش های ویژه اساسی دسترسی ویژگی ها، ویژگی ها، و توصیفگرها ABCs طراحی سازگار با استفاده از فراخوانی ها و زمینه‌ها ایجاد ظروف و مجموعه‌ها ایجاد اعداد تزئین‌کننده‌ها و ترکیب‌ها - جنبه‌های متقاطع سریال‌سازی و ذخیره - JSON، YAML، Pickle، CSV، و XML ذخیره و بازیابی اشیاء از طریق ذخیره‌سازی قفسه و بازیابی اشیاء از طریق SQLite انتقال و به اشتراک‌گذاری فایل‌ها اصول و الگوهای ورود به سیستم


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Gain comprehensive insights into programming practices, and code portability and reuse to build flexible and maintainable apps using object-oriented principlesKey Features Extend core OOP techniques to increase integration of classes created with Python Explore various Python libraries for handling persistence and object serialization Learn alternative approaches for solving programming problems, with different attributes to address your problem domain Book DescriptionObject-oriented programming (OOP) is a relatively complex discipline to master, and it can be difficult to see how general principles apply to each language's unique features. With the help of the latest edition of Mastering Objected-Oriented Python, you'll be shown how to effectively implement OOP in Python, and even explore Python 3.x.Complete with practical examples, the book guides you through the advanced concepts of OOP in Python, and demonstrates how you can apply them to solve complex problems in OOP. You will learn how to create high-quality Python programs by exploring design alternatives and determining which design offers the best performance. Next, you'll work through special methods for handling simple object conversions and also learn about hashing and comparison of objects. As you cover later chapters, you'll discover how essential it is to locate the best algorithms and optimal data structures for developing robust solutions to programming problems with minimal computer processing. Finally, the book will assist you in leveraging various Python features by implementing object-oriented designs in your programs.By the end of this book, you will have learned a number of alternate approaches with different attributes to confidently solve programming problems in Python.What you will learn Explore a variety of different design patterns for the __init__() method Learn to use Flask to build a RESTful web service Discover SOLID design patterns and principles Use the features of Python 3's abstract base Create classes for your own applications Design testable code using pytest and fixtures Understand how to design context managers that leverage the 'with' statement Create a new type of collection using standard library and design techniques Develop new number types above and beyond the built-in classes of numbers Who this book is forThis book is for developers who want to use Python to create efficient programs. A good understanding of Python programming is required to make the most out of this book. Knowledge of concepts related to object-oriented design patterns will also be useful.Table of Contents Preliminaries, Tools, and Techniques The __init__() Method Integrating Seamlessly - Basic Special Methods Attribute Access, Properties, and Descriptors The ABCs of Consistent Design Using Callables and Contexts Creating Containers and Collections Creating Numbers Decorators and Mixins - Cross-cutting Aspects Serializing and Saving - JSON, YAML, Pickle, CSV, and XML Storing and Retrieving Objects via Shelve Storing and Retrieving Objects via SQLite Transmitting and Sharing Objects Configuration Files and Persistence Design Principles and Patterns The Loggin



فهرست مطالب

Cover
Title Page
Copyright and Credits
Packt Upsell
Contributors
Table of Contents
Preface
Chapter 1: Object-Oriented Design
	Introducing object-oriented
	Objects and classes
	Specifying attributes and behaviors
		Data describes objects
		Behaviors are actions
	Hiding details and creating the public interface
	Composition
	Inheritance
		Inheritance provides abstraction
		Multiple inheritance
	Case study
	Exercises
	Summary
Chapter 2: Objects in Python
	Creating Python classes
		Adding attributes
		Making it do something
			Talking to yourself
			More arguments
		Initializing the object
		Explaining yourself
	Modules and packages
		Organizing modules
			Absolute imports
			Relative imports
	Organizing module content
	Who can access my data?
	Third-party libraries
	Case study
	Exercises
	Summary
Chapter 3: When Objects Are Alike
	Basic inheritance
		Extending built-ins
		Overriding and super
	Multiple inheritance
		The diamond problem
		Different sets of arguments
	Polymorphism
	Abstract base classes
		Using an abstract base class
		Creating an abstract base class
		Demystifying the magic
	Case study
	Exercises
	Summary
Chapter 4: Expecting the Unexpected
	Raising exceptions
		Raising an exception
		The effects of an exception
		Handling exceptions
		The exception hierarchy
		Defining our own exceptions
	Case study
	Exercises
	Summary
Chapter 5: When to Use Object-Oriented Programming
	Treat objects as objects
	Adding behaviors to class data with properties
		Properties in detail
		Decorators – another way to create properties
		Deciding when to use properties
	Manager objects
		Removing duplicate code
		In practice
	Case study
	Exercises
	Summary
Chapter 6: Python Data Structures
	Empty objects
	Tuples and named tuples
		Named tuples
	Dataclasses
	Dictionaries
		Dictionary use cases
		Using defaultdict
			Counter
	Lists
		Sorting lists
	Sets
	Extending built-in functions
	Case study
	Exercises
	Summary
Chapter 7: Python Object-Oriented Shortcuts
	Python built-in functions
		The len() function
		Reversed
		Enumerate
		File I/O
		Placing it in context
	An alternative to method overloading
		Default arguments
		Variable argument lists
		Unpacking arguments
	Functions are objects too
		Using functions as attributes
		Callable objects
	Case study
	Exercises
	Summary
Chapter 8: Strings and Serialization
	Strings
		String manipulation
		String formatting
			Escaping braces
			f-strings can contain Python code
			Making it look right
			Custom formatters
			The format method
		Strings are Unicode
			Converting bytes to text
			Converting text to bytes
		Mutable byte strings
	Regular expressions
		Matching patterns
			Matching a selection of characters
			Escaping characters
			Matching multiple characters
			Grouping patterns together
		Getting information from regular expressions
			Making repeated regular expressions efficient
	Filesystem paths
	Serializing objects
		Customizing pickles
		Serializing web objects
	Case study
	Exercises
	Summary
Chapter 9: The Iterator Pattern
	Design patterns in brief
	Iterators
		The iterator protocol
	Comprehensions
		List comprehensions
		Set and dictionary comprehensions
		Generator expressions
	Generators
		Yield items from another iterable
	Coroutines
		Back to log parsing
		Closing coroutines and throwing exceptions
		The relationship between coroutines, generators, and functions
	Case study
	Exercises
	Summary
Chapter 10: Python Design Patterns I
	The decorator pattern
		A decorator example
		Decorators in Python
	The observer pattern
		An observer example
	The strategy pattern
		A strategy example
		Strategy in Python
	The state pattern
		A state example
		State versus strategy
		State transition as coroutines
	The singleton pattern
		Singleton implementation
		Module variables can mimic singletons
	The template pattern
		A template example
	Exercises
	Summary
Chapter 11: Python Design Patterns II
	The adapter pattern
	The facade pattern
	The flyweight pattern
	The command pattern
	The abstract factory pattern
	The composite pattern
	Exercises
	Summary
Chapter 12: Testing Object-Oriented Programs
	Why test?
		Test-driven development
	Unit testing
		Assertion methods
		Reducing boilerplate and cleaning up
		Organizing and running tests
		Ignoring broken tests
	Testing with pytest
		One way to do setup and cleanup
		A completely different way to set up variables
		Skipping tests with pytest
	Imitating expensive objects
	How much testing is enough?
	Case study
		Implementing it
	Exercises
	Summary
Chapter 13: Concurrency
	Threads
		The many problems with threads
			Shared memory
			The global interpreter lock
		Thread overhead
	Multiprocessing
		Multiprocessing pools
		Queues
		The problems with multiprocessing
	Futures
	AsyncIO
		AsyncIO in action
		Reading an AsyncIO Future
		AsyncIO for networking
		Using executors to wrap blocking code
			Streams
			Executors
		AsyncIO clients
	Case study
	Exercises
	Summary
Other Books You May Enjoy
Index




نظرات کاربران