ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Building an RPG with Unreal: get to grips with building the foundations of an RPG using Unreal Engine 4

دانلود کتاب ساختن یک RPG با Unreal: با ساختن پایه های RPG با استفاده از Unreal Engine 4 کنار بیایید.

Building an RPG with Unreal: get to grips with building the foundations of an RPG using Unreal Engine 4

مشخصات کتاب

Building an RPG with Unreal: get to grips with building the foundations of an RPG using Unreal Engine 4

ویرایش:  
نویسندگان: , ,   
سری:  
ISBN (شابک) : 9781782175636 
ناشر: Packt Publishing 
سال نشر: 2016 
تعداد صفحات: 0 
زبان: English 
فرمت فایل : MOBI (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 44 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 32,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 11


در صورت تبدیل فایل کتاب Building an RPG with Unreal: get to grips with building the foundations of an RPG using Unreal Engine 4 به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب ساختن یک RPG با Unreal: با ساختن پایه های RPG با استفاده از Unreal Engine 4 کنار بیایید. نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب ساختن یک RPG با Unreal: با ساختن پایه های RPG با استفاده از Unreal Engine 4 کنار بیایید.

با ساختن پایه های RPG با استفاده از Unreal Engine 4About This Book• از ترکیبی از C++، Blueprints و UMG برای ایجاد یک بازی نقش آفرینی (RPG) به طور موثر استفاده کنید• تکه های کد و عناصر قابل استفاده مجدد ایجاد کنید که به راحتی می توان آنها را با هم ادغام کرد. بازی‌های دیگر• راهنمای مقرون به صرفه و گام به گام برای ساختن و سفارشی‌سازی یک چارچوب کامل برای RPG شما، این کتاب برای چه کسی است. این درس‌ها فرض می‌کنند که شما قوانین بازی‌های RPG را می‌دانید و از اصول اولیه استفاده از ویرایشگر Unreal برای ساختن سطح آگاهی دارید. آنچه یاد خواهید گرفت• عناصر گیم پلی را در C++ در Unreal برنامه‌ریزی کنید• داده‌های بازی سفارشی را برای موجوداتی مانند بازیکنان و دشمنان ایجاد کنید. • ایجاد یک موتور جنگی مبتنی بر نوبت • طراحی سیستم های منو و منطق طرح • ایجاد یک NPC و سیستم گفتگو • یکپارچه سازی تجهیزات و آیتم ها • ایجاد پایه های یک سیستم ذخیره و بارگیری در جزئیات اکنون که Unreal Engine 4 به یکی از پیشرفته ترین ها تبدیل شده است. موتورهای بازی در جهان، توسعه دهندگان به دنبال بهترین راه ها برای ایجاد بازی از هر سبکی در موتور هستند. این کتاب پایه و اساس ایجاد یک RPG نوبتی در Unreal Engine 4 را ارائه می‌کند. این کتاب با راهنمایی شما در ایجاد یک سیستم نبرد نوبتی شروع می‌شود که می‌تواند دستورات را برای اعضای حزب و دشمنان نگه دارد. با ایجاد NPC هایی مانند صاحبان مغازه و مکانیک های مهم که هر نقش آفرینی مانند سیستم ارز، موجودی، دیالوگ ها و آمار شخصیت ها را تشکیل می دهند، دست خود را کثیف خواهید کرد. اگرچه این کتاب به طور خاص بر روی ایجاد یک RPG مبتنی بر نوبت تمرکز دارد، موضوعات مختلفی وجود دارد که می توان از آنها هنگام ایجاد بسیاری از انواع دیگر ژانرها استفاده کرد. در پایان کتاب، شما قادر خواهید بود چارچوب اصلی RPG را بسازید. عناصری برای ایجاد تجربه بازی خود را. سبک و رویکرد شما مجموعه ای از درس ها را دنبال خواهید کرد که جزئیات عناصری را که در یک RPG نقش دارند، دنبال خواهید کرد. در پایان کتاب، به میزان قابل توجهی توانایی خود را برای ساختن بازی خود افزایش خواهید داد


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Get to grips with building the foundations of an RPG using Unreal Engine 4About This Book• Utilize a mixture of C++, Blueprints, and UMG to create a role playing game (RPG) efficiently• Create reusable code chunks and elements that can easily be integrated into other games• A cost effective, step-by-step guide to building and customizing an entire framework for your RPGWho This Book Is ForIf you are new to Unreal Engine and always wanted to script an RPG, you are this book's target reader. The lessons assume you understand the conventions of RPG games and have some awareness of the basics of using the Unreal editor to build level.What You Will Learn• Program gameplay elements in C++ in Unreal• Create custom game data for entities such as players and enemies• Create a turn-based combat engine• Design menu systems and blueprint logic• Create an NPC and dialog system• Integrate equipment and items• Develop the foundations of a saving and loading systemIn DetailNow that Unreal Engine 4 has become one of the most cutting edge game engines in the world, developers are looking for the best ways of creating games of any genre in the engine. This book will lay out the foundation of creating a turn-based RPG in Unreal Engine 4.The book starts by walking you through creating a turn-based battle system that can hold commands for party members and enemies. You'll get your hands dirty by creating NPCs such as shop owners, and important mechanics, that make up every RPG such as a currency system, inventory, dialogue, and character statistics. Although this book specifically focuses on the creation of a turn-based RPG, there are a variety of topics that can be utilized when creating many other types of genres.By the end of the book, you will be able to build upon core RPG framework elements to create your own game experience.Style and approachYou will follow a series of lessons detailing the elements that contribute to an RPG. By the end of the book, you will have considerably leveled up your ability to make your own game



فهرست مطالب

1: Getting Started with RPG Design in Unreal
Tools for game design
The design and concept phase
Describing the game\'s features and mechanics
Tropes in existing role-playing games
RPG design overview
Choosing the right formula
Summary

2: Scripting and Data in Unreal
Downloading Unreal
Downloading Visual Studio
Setting up Visual Studio for Unreal
Setting up a new Unreal project
Creating a new C++ class
Blueprints
Using Data Tables to import spreadsheet data
Summary

3: Exploration and Combat
Creating the player pawn
Defining characters and enemies
Party members
Turn-based combat
Summary

4: Pause Menu Framework
UMG pause screen initial setup
UMG background color
UMG text
UMG buttons
The UMG inventory submenu
The UMG equipment submenu
Key binding
Button programming
Summary

5: Bridging Character Statistics
Getting character data
Getting player instances
Displaying stats
Summary

6: NPCs and Dialog
Creating the NPC Character Blueprint
Interacting with the NPC
Dialog box setup
Creating an NPC welcome box
Adding an NPC talk box
Summary

7: Gold, Items, and a Shop
Setting and getting gold instances
Item data
The shop screen framework
The item button framework
Linking the item data
Summary

8: Inventory Population and Item Use
Creating the FieldPlayer Booleans
Determining whether the inventory screen is on or off
Logical difference between the inventory and shop items
Finishing the inventory screen
Buying items
Using items
Summary

9: Equipment
The weapons Data Table
Setting the weapon and equipment screen variables
Creating the weapon button
Revisiting the equipment screen
Setting the equipment screen Text Blocks
Correcting the character stats when equipping
Summary

10: Leveling, Abilities, and Saving Progress
XP and leveling source code
Data Table starting values
Displaying levels and experience in the pause menu
Applying the correct damage in combat
Setting up the abilities array
Abilities logic
Saving and loading game progress
Summary




نظرات کاربران