ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب It's a Long Road to a Tomato

دانلود کتاب راه طولانی تا گوجه فرنگی است

It's a Long Road to a Tomato

مشخصات کتاب

It's a Long Road to a Tomato

ویرایش: Revised and Expanded Second edition 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9781615190232, 1615191259 
ناشر: The Experiment 
سال نشر: 2010 
تعداد صفحات: 345 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 7 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 33,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب راه طولانی تا گوجه فرنگی است: کتاب های الکترونیکی



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 6


در صورت تبدیل فایل کتاب It's a Long Road to a Tomato به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب راه طولانی تا گوجه فرنگی است نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب راه طولانی تا گوجه فرنگی است

نسخه جدیدی از کتاب عمیقا شخصی و بسیار تحسین شده کشاورز کیت استوارت در مورد چگونگی و چرایی اداره یک مزرعه کوچک ارگانیک در قرن بیست و یکم در آمریکا - به روز شده با پنج مقاله جدید، پیشگفتاری از دبورا مدیسون و نقوش چوبی جدید و زیبا توسط فلاویا باکارلا کیت. استوارت که در اوایل دهه چهل زندگی خود و نارضایتی از فعالیت های شرکتی نیویورک بود، در سال 1986 به سمت بالا نقل مکان کرد و یک مزرعه ارگانیک یک نفره را راه اندازی کرد. امروز با غلبه بر چالش های به ظاهر بی پایان برای موفقیت به عنوان یک کشاورز ارگانیک، کیت هفت تا هشت کارآموز فصلی را استخدام می کند. و 100 نوع محصول تازه را در اختیار خریداران و سرآشپزهایی قرار می دهد که دو بار در هفته، از ماه مه تا دسامبر، به غرفه او در گرین مارکت یونیون اسکوئر در منهتن می روند - تنها جایی که محصولات او در آن فروخته می شود. «راهی طولانی به سوی گوجه‌فرنگی» پنجره‌ای را به دنیای مزرعه کیث باز می‌کند، با مقالاتی در مورد پیشرفت کیت به عنوان یک کشاورز، آجیل و پیچ و مهره‌های کشاورزی ارگانیک برای بازار شهری، حیوانات اهلی و وحشی مزرعه، و مسائل سیاسی، اجتماعی، و مسائل زیست محیطی مرتبط با کشاورزی امروز - و تأثیر آنها بر همه ما.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

A new edition of longtime farmer Keith Stewart’s deeply personal and highly acclaimed book on the hows and whys of running a small organic farm in 21st century America—updated with five new essays, a foreword by Deborah Madison, and gorgeous new woodcuts by Flavia Bacarella Keith Stewart, already in his early forties and discontent with New York’s corporate grind, moved upstate and started a one-man organic farm in 1986. Today, having surmounted the seemingly endless challenges to succeeding as an organic farmer, Keith employs seven to eight seasonal interns and provides 100 varieties of fresh produce to the shoppers and chefs who flock twice weekly, May to December, to his stand at Union Square Greenmarket in Manhattan—the only place where his produce is sold. It’s a Long Road to a Tomato opens a window into the world of Keith’s Farm, with essays on Keith’s development as a farmer, the nuts and bolts of organic farming for an urban market, farm animals domestic and wild, and the political, social, and environmental issues relevant to agriculture today—and their impact on all of us.





نظرات کاربران