دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش:
نویسندگان: Stewart. Garrett
سری:
ISBN (شابک) : 9780226500874, 022650106X
ناشر: The University of Chicago Press
سال نشر: 2018
تعداد صفحات: 0
زبان: English
فرمت فایل : EPUB (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 992 کیلوبایت
کلمات کلیدی مربوط به کتاب Transmedium: Conceptualism 2.0 و هنر شی جدید: هنر و فناوری، هنر / عمومی، هنر مفهومی، چند رسانه ای (هنر)، تاسیسات چند رسانه ای (هنر)،، کتاب های الکترونیکی
در صورت تبدیل فایل کتاب Transmedium: conceptualism 2.0 and the new object art به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب Transmedium: Conceptualism 2.0 و هنر شی جدید نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
اگر امروز در یک نمایشگاه هنر معاصر شرکت کنید، بعید است که نقاشی یا مجسمه سازی سنتی را ببینید. در واقع، هنرمندان امروزی درگیر این هستند که چه اتفاقی میافتد وقتی فرضیات مربوط به رسانههای خاص - مانند نقاشی یا نقوش چوب - را پشت سر میگذارید و در عوض بر برخورد بین آنها و اشکال و ایدههای جدیدی که این برخوردها ایجاد میکنند تمرکز میکنید. گرت استوارت در "Transmedium" این رویکرد جدید Conceptualism 2.0 را دوبله می کند، تا حدی کنایه از تصاویر رایانه ای است که اغلب در این آثار به آن پرداخته می شود. صحنه اول: فریم های تصویر -- فصل اول: هایپررئال -- فصل دوم: هایپرآلم -- فصل سوم: غیرواقعی -- اکشن ورودی -- صحنه دوم: عکس برداری از حرکت -- فصل چهارم: برنامه ریزی تصویری -- فصل پنجم: نمایش نور -- فصل شش: Filmedivision -- Endscapes -- Notes -- Index.
If you attend a contemporary art exhibition today, you're unlikely to see much traditional painting or sculpture. Indeed, artists today are preoccupied with what happens when you leave behind assumptions about particular media - such as painting, or woodcuts - and instead focus on collisions between them, and the new forms and ideas that those collisions generate. Garrett Stewart in 'Transmedium' dubs this new approach Conceptualism 2.0, an allusion in part to the computer images that are so often addressed by these works.;Intro -- Contents -- Overture: Coming to Terms -- Prelim: Conceptualism 2.0 -- Scene One: Image Frames -- Chapter One: Hyperreal -- Chapter Two: Hyporealm -- Chapter Three: Derealized -- Entr'Action -- Scene Two: Motion Captures -- Chapter Four : Pictureplaning -- Chapter Five: Lightshown -- Chapter Six: Filmedivision -- Endscapes -- Notes -- Index.
Intro --
Contents --
Overture: Coming to Terms --
Prelim: Conceptualism 2.0 --
Scene One: Image Frames --
Chapter One: Hyperreal --
Chapter Two: Hyporealm --
Chapter Three: Derealized --
Entr\'Action --
Scene Two: Motion Captures --
Chapter Four : Pictureplaning --
Chapter Five: Lightshown --
Chapter Six: Filmedivision --
Endscapes --
Notes --
Index.