ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Media commercialization and authoritarian rule in China

دانلود کتاب تجاری سازی رسانه ها و حکومت استبدادی در چین

Media commercialization and authoritarian rule in China

مشخصات کتاب

Media commercialization and authoritarian rule in China

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری: Communication society and politics 
ISBN (شابک) : 9781107018440, 1107018447 
ناشر: Cambridge University Press 
سال نشر: 2013 
تعداد صفحات: 360 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 4 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 50,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب تجاری سازی رسانه ها و حکومت استبدادی در چین: 1990-1999، 2010-2019، آزادی مطبوعات، آزادی مطبوعات، آزادی مطبوعات--چین، دولت و مطبوعات، دولت و مطبوعات--چین، روزنامه نگاری، روزنامه نگاری-- جنبه های سیاسی، روزنامه نگاری-- جنبه های سیاسی -- چین ، انتشار روزنامه -- جنبه های اقتصادی ، انتشار روزنامه -- جنبه های اقتصادی -- چین ، روزنامه ها ، مطبوعات ، مطبوعات و سیاست ، مطبوعات و سیاست -- چین ، دولت و مطبوعات -- چین ، روزنامه نگاری -- سیاسی جنبه ها -- چین، انتشار روزنامه -- جنبه های اقتصادی -- چین، پیش



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 14


در صورت تبدیل فایل کتاب Media commercialization and authoritarian rule in China به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب تجاری سازی رسانه ها و حکومت استبدادی در چین نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب تجاری سازی رسانه ها و حکومت استبدادی در چین

استاکمن استدلال می کند که پیامدهای معرفی نیروهای بازار به رسانه ها به طراحی نهادی دولت بستگی دارد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Stockmann argues that the consequences of introducing market forces to the media depend on the institutional design of the state.





نظرات کاربران