ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب From Head to Hand: Art and the Manual

دانلود کتاب از سر تا دست: هنر و راهنما

From Head to Hand: Art and the Manual

مشخصات کتاب

From Head to Hand: Art and the Manual

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 0195391225, 9780195391220 
ناشر:  
سال نشر: 2010 
تعداد صفحات: 224 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 3 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 56,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 15


در صورت تبدیل فایل کتاب From Head to Hand: Art and the Manual به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب از سر تا دست: هنر و راهنما نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب از سر تا دست: هنر و راهنما

اشتراوس در کتاب سوم خود به فرآیند اسرار آمیزی می پردازد که در آن یک ایده در ذهن متولد می شود و از طریق دست در بیان یک اثر هنری مادی می شود. دقیقاً چگونه این اتفاق می افتد؟ این یک سوال بسیار اساسی است، یک عمل آنقدر اساسی برای هنرسازی، که به ندرت مورد توجه قرار گرفته است. این یک موضوع ایده آل برای اشتراوس است، نویسنده ای با توانایی استثنایی در متحرک سازی ابعاد فلسفی هنر به شیوه ای واضح و متقاعد کننده. در این زمان که هنر و دستکاری مستقیم مواد توسط هنرمند به نظر می رسد در کسوف است، اشتراوس در یک انتقاد روحی از آنها دفاع می کند. این کتاب با بیش از 35 تصویر، طیف گسترده ای از رسانه ها و نمونه های فردی را بررسی می کند. آثار مجسمه سازان مارتین پوریار، اورسولا فون رایدینگسوارد، و دونالد لیپسکی را بررسی می کند. نقاشان لئون گلوب و رون گورچوف؛ و نویسندگان رابرت دانکن، رابرت کلی، گای داونپورت، جان برگر، و لئو اشتاینبرگ. علاوه بر این، مقالاتی در مورد 7000 بلوط جوزف بیویز در ایرلند، رج دیویدسون و جیم هارت، حکاکی‌کنندگان معاصر هایدا، "خاطره انگشتان" سسیلیا ویکوآ و تأثیر متصدیان هارالد زیمن و والتر هاپس در صحنه‌پردازی وجود دارد. نمایشگاه های هنر معاصر اشتراوس که عمدتاً به خاطر نوشته‌هایش در زمینه عکاسی و سیاست شناخته می‌شود، در اینجا بر کمترین واسطه‌ای بودن هنرها - نقاشی، مجسمه‌سازی و نوشتن تمرکز دارد. ادعاهای او توسط مجموعه ای از خوانش های دقیق پشتیبانی می شود که موفق به بازیابی بی واسطه بودن دست و احیای پیوند هنر معاصر با گذشته می شود.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

In his third book, Strauss delves into the mysterious process whereby an idea is born in the mind and materialized through the hand in the expression of an artwork. How exactly does this happen? It's a question so basic, an act so fundamental to art-making, that it has rarely received attention. It makes an ideal topic for Strauss, a writer with an exceptional ability to animate art's philosophical dimensions in a clear, persuasive manner. During this time when craft and the direct manipulation of materials by the artist appear to be in eclipse, Strauss comes to their defense in a spirited cri de coeur. Featuring over 35 illustrations, the book examines a wide variety of media and individual examples. It explores the works of sculptors Martin Puryear, Ursula von Rydingsvard, and Donald Lipski; painters Leon Golub and Ron Gorchov; and writers Robert Duncan, Robert Kelly, Guy Davenport, John Berger, and Leo Steinberg. In addition, there are essays on Joseph Beuys's 7000 Oaks in Ireland, contemporary Haida carvers Reg Davidson and Jim Hart, Cecilia Vicu?a's "memory of the fingers," and the influence of curators Harald Szeemann and Walter Hopps on the staging of contemporary art exhibitions. Known primarily for his writings on photography and politics, Strauss here focuses on the least mediated arts--painting, sculpture, and writing. His claims are supported by a series of close readings which succeed in recovering the immediacy of the hand and revitalizing contemporary art's connection to the past.



فهرست مطالب

Contents......Page 8
Preface......Page 10
I......Page 12
From Head to Hand and Back Again: Some Lines for Martin Puryear......Page 14
Sculpture and Sanctuary: Ursula von Rydingsvard......Page 22
Laborare Est Orare......Page 32
Reanimating Matter: Raoul Hague and Robert Frank......Page 36
II......Page 44
Beuys in Ireland......Page 46
Between Two Worlds: The Haida Project......Page 52
The Memory of the Fingers......Page 68
Reverie and Luck, Incarnate......Page 74
III......Page 78
In Praise of Darkness......Page 80
Why Move On from Illuminations That Haven’t Yet Been Understood?......Page 84
Her Plumbing and Her Bridges, in Sweet Assemblage......Page 90
Signal to Noise......Page 100
IV......Page 108
The Fighting Is a Dance, Too: Leon Golub and Nancy Spero......Page 110
Fallen Figures and Heads......Page 118
Remembering Golub......Page 128
Spero’s Heart......Page 132
V......Page 134
Hosephat and the Wooden Shoes: Robert Duncan and Délire......Page 136
Radial Asymmetries: On Guy Davenport......Page 148
The Bias of the World: Curating after Szeemann and Hopps......Page 162
Father and Daughter: Flesh......Page 174
It Has to Be Danced to Be Known: On Leo Steinberg......Page 180
Acknowledgments......Page 198
Notes......Page 202
B......Page 216
D......Page 217
F......Page 218
H......Page 219
M......Page 220
P......Page 221
S......Page 222
V......Page 223
Z......Page 224




نظرات کاربران