دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش: 1
نویسندگان: Colin Strong
سری:
ISBN (شابک) : 0749472111, 9780749472115
ناشر: Kogan Page
سال نشر: 2015
تعداد صفحات: 0
زبان: English
فرمت فایل : EPUB (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 528 کیلوبایت
در صورت تبدیل فایل کتاب Humanizing Big Data: Marketing at the Meeting of Data, Social Science and Consumer Insight به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب انسانی کردن کلان داده ها: بازاریابی در نشست داده ها، علوم اجتماعی و بینش مصرف کننده نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
بین توییتها، لایکها، نظرات، وبلاگها، ویدئوها و تصاویر،
مشتری امروزی روزانه 2.5 کوینتیلیون بایت داده تولید میکند.
چگونه بازاریابان میتوانند از مقدار روزافزون دادهها برای درک
بهتر و تعامل با مشتریان خود استفاده کنند؟
این کتاب توصیههایی درباره نحوه تفسیر و ترکیب دادهها در
استراتژی بازاریابی کلی سازمان ارائه میدهد. این برنامه برای
کمک به بازاریابان برای بهبود روابط با مشتری، افزایش هدف گذاری
تلاش های بازاریابی، همسو کردن فعالیت های بازاریابی با اهداف و
مقاصد نهایی، و به دست آوردن بینشی در مورد اثربخشی کمپین ها و
کانال های بازاریابی طراحی شده است.
موضوعات تحت پوشش عبارتند از: محدودیتهای فعلی مرتبط با کلان داده، تفاوتهای بین استخراج چیستی، چگونه و چرایی از دادهها، نحوه استفاده از علوم اجتماعی برای ارائه چارچوبهایی برای دستور کار دادههای هوشمند، حریم خصوصی و دادههای شخصی و نقش تحقیقات بازار در استراتژی بازاریابی.
Between tweets, likes, comments, blogs, videos and images,
today’s customer is estimated to generate 2.5 quintillion
bytes of data per day. How can marketers utilize the
ever-increasing amount of data to better understand and
interact with their customers?
This book offers advice on how to interpret and incorporate
data into an organization’s overall marketing strategy. It is
designed to help marketers improve customer relationships,
enhance the targeting of their marketing efforts, align
marketing activities with ultimate goals and objectives, and
gain insight into the effectiveness of marketing campaigns
and channels.
Topics covered include: the current limitations associated with big data, the differences between deriving the what, how and why from data, how to use social science to provide frameworks for a smart data agenda, privacy and personal data and the role of market research in a marketing strategy.