ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Humanizing Big Data: Marketing at the Meeting of Data, Social Science and Consumer Insight

دانلود کتاب انسانی کردن کلان داده ها: بازاریابی در نشست داده ها، علوم اجتماعی و بینش مصرف کننده

Humanizing Big Data: Marketing at the Meeting of Data, Social Science and Consumer Insight

مشخصات کتاب

Humanizing Big Data: Marketing at the Meeting of Data, Social Science and Consumer Insight

ویرایش: 1 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 0749472111, 9780749472115 
ناشر: Kogan Page 
سال نشر: 2015 
تعداد صفحات: 0 
زبان: English 
فرمت فایل : EPUB (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 528 کیلوبایت 

قیمت کتاب (تومان) : 31,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 18


در صورت تبدیل فایل کتاب Humanizing Big Data: Marketing at the Meeting of Data, Social Science and Consumer Insight به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب انسانی کردن کلان داده ها: بازاریابی در نشست داده ها، علوم اجتماعی و بینش مصرف کننده نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب انسانی کردن کلان داده ها: بازاریابی در نشست داده ها، علوم اجتماعی و بینش مصرف کننده



بین توییت‌ها، لایک‌ها، نظرات، وبلاگ‌ها، ویدئوها و تصاویر، مشتری امروزی روزانه 2.5 کوینتیلیون بایت داده تولید می‌کند. چگونه بازاریابان می‌توانند از مقدار روزافزون داده‌ها برای درک بهتر و تعامل با مشتریان خود استفاده کنند؟
 
این کتاب توصیه‌هایی درباره نحوه تفسیر و ترکیب داده‌ها در استراتژی بازاریابی کلی سازمان ارائه می‌دهد. این برنامه برای کمک به بازاریابان برای بهبود روابط با مشتری، افزایش هدف گذاری تلاش های بازاریابی، همسو کردن فعالیت های بازاریابی با اهداف و مقاصد نهایی، و به دست آوردن بینشی در مورد اثربخشی کمپین ها و کانال های بازاریابی طراحی شده است.

موضوعات تحت پوشش عبارتند از: محدودیت‌های فعلی مرتبط با کلان داده، تفاوت‌های بین استخراج چیستی، چگونه و چرایی از داده‌ها، نحوه استفاده از علوم اجتماعی برای ارائه چارچوب‌هایی برای دستور کار داده‌های هوشمند، حریم خصوصی و داده‌های شخصی و نقش تحقیقات بازار در استراتژی بازاریابی.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Between tweets, likes, comments, blogs, videos and images, today’s customer is estimated to generate 2.5 quintillion bytes of data per day. How can marketers utilize the ever-increasing amount of data to better understand and interact with their customers?
 
This book offers advice on how to interpret and incorporate data into an organization’s overall marketing strategy. It is designed to help marketers improve customer relationships, enhance the targeting of their marketing efforts, align marketing activities with ultimate goals and objectives, and gain insight into the effectiveness of marketing campaigns and channels.

Topics covered include: the current limitations associated with big data, the differences between deriving the what, how and why from data, how to use social science to provide frameworks for a smart data agenda, privacy and personal data and the role of market research in a marketing strategy.





نظرات کاربران