ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Work pause thrive: how to pause for parenthood without killing your career

دانلود کتاب رونق توقف کار: چگونه برای والدین شدن مکث کنید بدون اینکه شغل خود را از بین ببرید

مشخصات کتاب

Work pause thrive: how to pause for parenthood without killing your career

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9781942952732, 1942952740 
ناشر: BenBella Books, Inc. 
سال نشر: 2017 
تعداد صفحات:  
زبان: English 
فرمت فایل : EPUB (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 1 Mb 

قیمت کتاب (تومان) : 59,000

کتاب مورد نظر موجود نمی باشد



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 6


در صورت تبدیل فایل کتاب Work pause thrive: how to pause for parenthood without killing your career به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب رونق توقف کار: چگونه برای والدین شدن مکث کنید بدون اینکه شغل خود را از بین ببرید نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب رونق توقف کار: چگونه برای والدین شدن مکث کنید بدون اینکه شغل خود را از بین ببرید

مقدمه: بهترین برنامه ریزی ها -- اخلالگران: زنان موفق مکث می کنند -- مبتکران: سه مکث کار مسیرهای شغلی را شکوفا می کنند -- مکث و مسئله «انتخاب» -- سیاست مکث -- داستان دو کشورها -- مردان می خواهند جایی در خانه داشته باشند -- محل کار به آرامی در حال تغییر است -- انتخاب های آگاهانه ، مشاغل آگاهانه -- کار: آماده شدن برای مسیر شغلی غیرخطی خود -- مکث: استفاده حداکثری از وقفه شغلی -- شکوفا شدن: احیای مجدد حرفه خود - پول مهم است، بر اساس آن برنامه ریزی کنید - نتیجه: متحد هستیم. ما نگران هستیم که خانواده خود را در اولویت قرار دهیم به این معنی که مجبور خواهیم شد حرفه خود را رها کنیم. ما می ترسیم که اگر حرفه خود را متوقف کنیم، برای همیشه از مسیر خارج شویم. این تفکر منسوخ شده است - آنچه را که شنیده اید در مورد اینکه چگونه مکث ها شغل را محدود می کند، در مورد اینکه چگونه کسانی که مکث می کنند جاه طلبی ندارند، یا اینکه اگر مکث کنید نمی توانید دوباره وارد نیروی کار حقوق بگیر شوید را فراموش کنید. این یک واقعیت ناقص است، واقعیتی که حقیقت حرفه برخی از موفق ترین زنان این کشور را منعکس نمی کند. نویسنده لیسن استرومبرگ این موفقیت را از نزدیک می داند. پس از تولد فرزند دومش، او کاری کرد که هرگز تصور نمی کرد انجام دهد: او تصمیم گرفت که روی خانواده اش تمرکز کند. اما حرفه او به همین جا ختم نشد. لیسن مکث کرد و سپس چرخید تا ابتدا یک کارآفرین اجتماعی شود و سپس یک روزنامه‌نگار برنده جایزه در مورد زنان، کار و زندگی در سیلیکون ولی بنویسد. در طول راه، او فهمید که تنها نیست. لیسن بسیاری از زنان بسیار موفق را ملاقات کرد که به او گفتند هرگز #x93 انصراف نداده‌اند، اما در واقع به طور موقت شغل خود را کاهش داده یا متوقف کرده‌اند. سفرهای پنهان آنها مسیرهای غیرخطی جایگزینی را به سمت اوج نشان می‌دهد که آنها را قادر می‌سازد به شخصی و شخصی خود دست یابند. اهداف حرفه‌ای. در «مکث کاری»، لیسن داستان‌های خود را به اشتراک می‌گذارد. این کتاب که عمیقاً ریشه در تحقیقات علوم اجتماعی دارد، داده‌های پیشرفته جمع‌آوری‌شده از نزدیک به 1500 زن و از طریق 186 مصاحبه اول شخص، نشان می‌دهد که چگونه زنان پیشرو پارادایم حرفه‌ای سنتی را مختل کرده‌اند. آنچه برای آنها کارآمد می تواند برای شما مفید باشد. در این کتاب، شما خواهید آموخت: چه کسی مکث می کند، چگونه این کار را انجام می دهد، و چرا مکث می تواند هم شغل و هم زندگی شما را غنی کند. باید به عنوان یک جامعه انجام دهیم تا افراد بیشتری به اهداف شخصی و حرفه ای خود دست یابند. Work PAUSE Thrive همچنین روندهای جدید و هیجان انگیزی را در محل کار نشان می دهد و راه حل های هدفمندی را برای شرکت ها ارائه می دهد تا اطمینان حاصل شود که فرهنگ هایی دارند که شما را قادر می سازد زندگی ای را که می خواهید داشته باشید، زندگی ای که در آن بتوانید هم شغل و هم خانواده بسازید و در نهایت نسخه خود را از یک زندگی خوب بسازید.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی





نظرات کاربران