ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Design roots: culturally significant designs, products, and practices

دانلود کتاب ریشه های طراحی: طرح ها، محصولات و شیوه های مهم فرهنگی

Design roots: culturally significant designs, products, and practices

مشخصات کتاب

Design roots: culturally significant designs, products, and practices

ویرایش:  
نویسندگان: , , ,   
سری:  
ISBN (شابک) : 9781474241793, 1474241808 
ناشر: Bloomsbury 
سال نشر: 2018 
تعداد صفحات: 401 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 9 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 53,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب ریشه های طراحی: طرح ها، محصولات و شیوه های مهم فرهنگی: فرهنگ مواد، طراحی صنعتی -- جنبه های زیست محیطی، طراحی پایدار، طراحی صنعتی -- جنبه های زیست محیطی



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 12


در صورت تبدیل فایل کتاب Design roots: culturally significant designs, products, and practices به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب ریشه های طراحی: طرح ها، محصولات و شیوه های مهم فرهنگی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب ریشه های طراحی: طرح ها، محصولات و شیوه های مهم فرهنگی

«ریشه‌های طراحی مروری جامع از طرح‌ها، محصولات و شیوه‌های مهم فرهنگی ارائه می‌دهد که از طریق سنت‌سازی و حس مکان ریشه در جوامع خاصی دارند. این کتاب ریشه‌های خلاقانه، اکولوژی‌های مبتنی بر مکان و درک عمیق اهمیت فرهنگی را در نظر می‌گیرد. نه تنها از نظر تاریخ و سنت، بلکه از نظر محلی، تعاملات اجتماعی، نوآوری، و تغییر برای تداوم تولیدات مادی مهم فرهنگی. نویسندگان مشارکت‌کننده ریشه‌های تاریخی طرح‌ها، محصولات و شیوه‌های فرهنگی مهم، جهت‌های نوظهور را بررسی می‌کنند. تلاش های آماتور، مدل های سازمانی، فرصت های تجاری و تغییر نقش و سهم طراحی در ایجاد فرهنگ های مادی با اهمیت، معنا و ارزش. چشم انداز بین المللی از طریق مطالعات موردی و تحقیقات از شمال و جنوب آمریکا، آفریقا، اروپا، آسیا ارائه می شود. و استرالیا، با نمونه هایی از جمله تولید جامپر آران در ایرلند شمالی، بافندگی در تایلند، طراحی مسکن ایرانی، طراحی خیابان برزیل و صنایع دستی دیجیتال در انگلستان.\"--


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

"Design Roots provides a comprehensive review of culturally significant designs, products and practices which are rooted to particular communities through making tradition and a sense of place. This book considers the creative roots, the place-based ecologies, and deep understandings of cultural significance, not only in terms of history and tradition but also in terms of locale, social interactions, innovation, and change for the sustainment of culturally significant material productions. Contributing authors explore the historical roots of culturally significant designs, products and practices, emerging directions, amateur endeavours, enterprise models, business opportunities and the changing role and contribution of design in the creation of material cultures of significance, meaning and value. An international perspective is provided through case studies and research from North and South America, Africa, Europe, Asia and Australasia, with examples including Aran jumper production in Northern Ireland, weaving in Thailand, Iranian housing design, Brazilian street design and digital crafting in the United Kingdom."--



فهرست مطالب

Conté: Part I: Culturally significant designs, products, and practices. Editorial introduction / Martyn Evans 
1. Creative ecologies / Jeyon Jung and Stuart Walker
2. Forging new futures / Amy Twigger Holroyd
3. Culturally significant artifacts and their relationship to traditional sustainability / Stuart Walker
4. Making and its cultural ecological foundations / Patrick Dillon --
Part II. Authenticity and tradition in material culture. Editorial introduction / Amy Twigger Holroyd
The Aran jumper / Siun Carden
Chok weaving and textile enterprises / Disaya Chudasri
Oltu-stone prayer beads / Hazal Gumus Ciftci
The Miān-Sarā / Poone Yazdanpanah and Stuart Walker
IKEA / Sara Kristoffersson --
Part III: Revitalization by design. Editorial introduction / Tom Cassidy
10. Culture as a resource for a sustainable future in indigenous communities / Anne Marchand, Karine Awashish, Christian Coocoo, Solen Roth, Renata Marques Leitao, Cedric Sportes, and Caoimhe Isha Beaule
Transforming tradition in Indonesia / Adhi Nugraba
New translations of South Korean patterns / Meong Jin Shin
Revitalization by design / Sebastian Cox
New Caribbean design / Patty Johnson --
Part IV: Enterprise, policy and education for positive development. Editorial introduction / Jeyon Jung
Sustaining culturally significant designs, products and practices / Jacques Giard
Accidents, intentions, movements, and makers / Steve Marotta, Austin Cummings, and Charles Heying --
The role of higher eduction in sustainging culturally significant crafts in Estonia / Sirpa Kokko --
The challenge of intellectual property rights for culturally significant patterns, products, and processes / Tom Cassidy and Tracy Diane Cassidy
The case of the city different / Marsha C. Bol --
Part V: Design futures. Editorial introduction / Stuart Walker and Martyn Evans. Research approaches for culturally significant design / Tom Cassidy
Digital transformations, amateur making, and the revitalization of traditional textile crafts / Amy Twigger Holroyd
Design for social innovators / Anna Meroni and Daniela Selloni
Integrated scales of design and production for sustainability with a focus on graduate design work in lighting / Cagla Dogan --
Designing authentic brands / Emma Murphy
Strategies for revitalization of culturally significant designs, products, and practices / Martyn Evans, Amy Twigger Holyrod, Stuart Walker, Tom Cassidy, and Jeyon Jung.




نظرات کاربران