دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش:
نویسندگان: Giordano Scalzo
سری:
ISBN (شابک) : 1785882929, 9781785882920
ناشر: Packt Publishing
سال نشر: 2016
تعداد صفحات: 368
زبان: English
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 10 مگابایت
کلمات کلیدی مربوط به کتاب Swift 2 به عنوان مثال: توسعه نرم افزار، طراحی نرم افزار، تست و مهندسی، برنامه نویسی، کامپیوتر و فناوری، سوئیفت، زبان های برنامه نویسی، کامپیوتر و فناوری، برنامه نویسی و توسعه برنامه، تلفن های همراه، تبلت ها و کتابخوان های الکترونیکی، رایانه ها و فناوری
در صورت تبدیل فایل کتاب Swift 2 by Example به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب Swift 2 به عنوان مثال نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
با استفاده از ویژگیهای پیشرفته Swift 2 درباره این کتاب، برنامههای قوی و قابل توسعه iOS ایجاد کنید - با دنبال کردن مثالهای جامع در این کتاب، با ویژگیهای جدید Swift 2 به سرعت برسید - در توسعه برنامههای iOS واقعی و بازیهای ویدئویی دوبعدی و سه بعدی با استفاده از Swift تخصص داشته باشید. و Cocoapods- یاد بگیرید که چگونه برنامههای API سرور بسازید تا برنامههای سرویس گیرنده iOS خود را تغذیه کنیدWho This Book Is ForThis کتاب ایدهآل برای کسانی است که میخواهند برنامهنویسی در سوئیفت را یاد بگیرند و از راه درست شروع کنند. چه یک برنامه نویس خبره Objective-C باشید یا در این پلتفرم تازه کار باشید، به سرعت کد برنامه های دنیای واقعی را درک خواهید کرد و نحوه استفاده موثر از Swift را خواهید یافت. تجربه قبلی در توسعه دستگاههای اپل مفید خواهد بود، اما اجباری نیست. آنچه یاد خواهید گرفت- سروری در سوئیفت ایجاد کنید تا دادههای JSON را به یک برنامه iOS تحویل دهید- از Cocoapods برای استفاده از کتابخانههای شخص ثالث استفاده کنید- استفاده از یک نرم افزار تمیز و معماری موثر برای کاهش پیچیدگی و سرعت بخشیدن به توسعه - از مفیدترین بخشهای iOS SDK استفاده کنید - بازیها را با SpriteKit و SceneKit بسازید- برنامهای را توسعه دهید که در فضای ابری اجرا میشود تا به عنوان یک سرور API برای برنامههای مشتری شما عمل کند. DetailSwift دیگر وجود ندارد. زبان نارس زمانی که اپل در WWDC14 راه اندازی کرد، اکنون یک زبان برنامه نویسی قدرتمند و آماده برای تولید است که اکثر برنامه های منتشر شده جدید را قدرتمند کرده است. سوئیفت یک زبان کاربرپسند با منحنی یادگیری نرم است. ایمن، قوی و واقعا انعطاف پذیر است. سوئیفت 2 قدرتمندتر از همیشه است. راههای جدیدی برای حل مشکلات قدیمی، مدیریت خطاهای قویتر، و یک الگوی برنامهنویسی جدید معرفی میکند که ترکیب را به ارث میبرد. Swift 2 by Example یک راهنمای عملی و سریع است که به شما کمک میکند یاد بگیرید چگونه برنامههای iOS را با استفاده از Swift توسعه دهید. از طریق توسعه هفت برنامه مختلف iOS و یک برنامه سرور، خواهید فهمید که چگونه از ویژگی مناسب زبان یا ابزار مناسب برای حل یک مشکل استفاده کنید. ما با معرفی جدیدترین ویژگی های Swift 2 شروع می کنیم. ، با ساختن یک برنامه بازی حدس زدن و به دنبال آن یک بازی حافظه، سفر توسعه برنامه خود را شروع کنید. همه چیز به همین جا ختم نمی شود، چند برنامه دیگر برای شما آماده شده است: لیست کارهایی که باید انجام دهید، یک برنامه آب و هوای زیبا، دو بازی: Flappy Swift و Cube Runner، و در نهایت یک برنامه تجارت الکترونیک که همه چیز را تکمیل می کند. در پایان از این کتاب، میتوانید برنامههایی با طراحی خوب بسازید، به طور مؤثر از AutoLayout استفاده کنید، بازیهای ویدیویی را توسعه دهید، و برنامههای سرور بسازید. سبک و رویکرد این آموزشهای ساده به شما نشان میدهند که چگونه برنامههای دنیای واقعی بسازید. سطح دشواری و پیچیدگی فصل به فصل افزایش می یابد. هر فصل به ساخت یک برنامه جدید اختصاص دارد، از یک برنامه ساده و بدون سبک تا یک بازی کامل سه بعدی. دو فصل آخر به شما نشان می دهد که چگونه از ابتدا یک برنامه تجارت الکترونیک مشتری-سرور کامل بسازید.
Create robust and extensible iOS apps using the advanced features of Swift 2About This Book- Get up to speed with the new features of Swift 2 by following the exhaustive examples in this book- Specialize in developing real iOS apps, and 2D and 3D videogames using Swift and Cocoapods- Learn how to build server API apps to feed your iOS client appsWho This Book Is ForThis book is ideal for those who want to learn to develop app in Swift, starting the right way. Whether you are an expert Objective-C programmer or are new to this platform, you'll quickly grasp the code of real world apps, and discover how to use Swift effectively. Prior experience in development for Apple devices would be helpful, but is not mandatory.What You Will Learn- Create a server in Swift to deliver JSON data to an iOS app- Take advantage of Cocoapods to use third-party libraries- Use a clean and effective architecture to decrease complexity and speed up development- Take advantage of the most useful parts of the iOS SDK- Build games with SpriteKit and SceneKit- Develop an app running on the cloud to act as an API server for your client's appsIn DetailSwift is no longer the unripe language it was when launched by Apple at WWDC14, now it's a powerful and ready-for-production programming language that has empowered most new released apps.Swift is a user-friendly language with a smooth learning curve; it is safe, robust, and really flexible.Swift 2 is more powerful than ever; it introduces new ways to solve old problems, more robust error handling, and a new programming paradigm that favours composition over inheritance.Swift 2 by Example is a fast-paced, practical guide to help you learn how to develop iOS apps using Swift. Through the development of seven different iOS apps and one server app, you'll find out how to use either the right feature of the language or the right tool to solve a given problem.We begin by introducing you to the latest features of Swift 2, further kick-starting your app development journey by building a guessing game app, followed by a memory game. It doesn't end there, with a few more apps in store for you: a to-do list, a beautiful weather app, two games: Flappy Swift and Cube Runner, and finally an ecommerce app to top everything off.By the end of the book, you'll be able to build well-designed apps, effectively use AutoLayout, develop videogames, and build server apps.Style and approach These easy-to-follow tutorials show you how to build real-world apps. The difficulty and complexity level increases chapter by chapter. Each chapter is dedicated to build a new app, beginning from a basic and unstyled app through to a full 3D game. The last two chapters show you how to build a complete client-server ecommerce app right from scratch.