ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Biking across America: my coast-to-coast adventure and the people I met along the way

دانلود کتاب دوچرخه سواری در سراسر آمریکا: ماجراجویی من از ساحل به ساحل و افرادی که در طول راه با آنها ملاقات کردم

Biking across America: my coast-to-coast adventure and the people I met along the way

مشخصات کتاب

Biking across America: my coast-to-coast adventure and the people I met along the way

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9781441241801, 1441241809 
ناشر: Baker Publishing Group;Revell 
سال نشر: 2013 
تعداد صفحات: 0 
زبان: English 
فرمت فایل : EPUB (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 2 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 43,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب دوچرخه سواری در سراسر آمریکا: ماجراجویی من از ساحل به ساحل و افرادی که در طول راه با آنها ملاقات کردم: زندگینامه و اتوبیوگرافی--مذهبی،گردش با دوچرخه--ایالات متحده،سفر،گردش با دوچرخه،کتابهای الکترونیکی،زندگینامه،استاتزمن، پل وی. -- سفر، استاتزمن، پل پنجم،گردش با دوچرخه -- ایالات متحده،زندگی نامه و اتوبیوگرافی مذهبی، ایالات متحده



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 5


در صورت تبدیل فایل کتاب Biking across America: my coast-to-coast adventure and the people I met along the way به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب دوچرخه سواری در سراسر آمریکا: ماجراجویی من از ساحل به ساحل و افرادی که در طول راه با آنها ملاقات کردم نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب دوچرخه سواری در سراسر آمریکا: ماجراجویی من از ساحل به ساحل و افرادی که در طول راه با آنها ملاقات کردم

پس از اینکه پل استاتزمن پیاده‌روی در مسیر آپالاچی را به پایان رساند، خود را در حسرت یک چالش دیگر، یعنی یک ماجراجویی دیگر دید. پاول که کفش های پیاده روی خود را با دوچرخه مبادله می کرد، به دنبال کشف بیشتر آمریکا شد. با شروع از Neah Bay، واشنگتن، و پایان دادن به کی وست، فلوریدا، پل فاصله 5000 مایلی بین دو دورترین نقطه در ایالات متحده به هم پیوسته را طی کرد. در طول راه، او تقریباً با هر نوع زمین و آب و هوای کشور روبرو شد - و همچنین با صدها انسان جذاب که خوانندگان داستان‌هایشان را دوست خواهند داشت. از طریق سرما و گرما، تنهایی و خستگی، فراوانی و مهربانی، پل رکاب زد. پاداش او - و خوانندگان - نگاهی اجمالی به یک آمریکای نجیب و در عین حال فروتن است که هنوز وجود دارد و الهام بخش است. هر کسی که مشتاق ماجراجویی است، عاشق سفر و داستان های سفر است، و عاشق این مکان به نام آمریکا است، از این کتاب لذت خواهد برد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

After Paul Stutzman finished hiking the Appalachian Trail, he found himself longing for another challenge, another adventure. Trading his hiking boots for a bicycle, Paul set off to discover more of America. Starting at Neah Bay, Washington, and ending at Key West, Florida, Paul traversed the 5,000-mile distance between the two farthest points in the contiguous United States. Along the way he encountered nearly every kind of terrain and weather the country had to offer--as well as hundreds of fascinating people whose stories readers will love. Through cold and heat, loneliness and exhaustion, abundance and kindness, Paul pedaled on. His reward--and the readers'--is a glimpse of a noble yet humble America that still exists and inspires. Anyone who longs for adventure, who loves travel and stories of travel, and who loves this place called America will enjoy this book.





نظرات کاربران