ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Good White People: The Problem with Middle-Class White Anti-Racism

دانلود کتاب سفیدپوستان خوب: مشکل ضد نژادپرستی سفیدپوستان طبقه متوسط

Good White People: The Problem with Middle-Class White Anti-Racism

مشخصات کتاب

Good White People: The Problem with Middle-Class White Anti-Racism

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری: SUNY Series, Philosophy and Race 
ISBN (شابک) : 1438451695, 1438451687 
ناشر: State University of New York Press 
سال نشر: 2014 
تعداد صفحات: 0 
زبان: English 
فرمت فایل : EPUB (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 696 کیلوبایت 

قیمت کتاب (تومان) : 59,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 17


در صورت تبدیل فایل کتاب Good White People: The Problem with Middle-Class White Anti-Racism به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب سفیدپوستان خوب: مشکل ضد نژادپرستی سفیدپوستان طبقه متوسط نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب سفیدپوستان خوب: مشکل ضد نژادپرستی سفیدپوستان طبقه متوسط

درباره ضرورت اخلاقی جدید برای ضد نژادپرستی سفیدپوستان طبقه متوسط ​​استدلال می‌کند.

با تکیه بر کتاب افشای سفیدی، شانون سالیوان یک صورت فلکی را شناسایی می‌کند. نگرش‌های رایج در میان لیبرال‌های سفیدپوست خوش‌نیت که او آن‌ها را «خوبی طبقه متوسط ​​سفیدپوست» خلاصه می‌کند، جهت‌گیری که او آن را به دلیل توجه بیشتر به ایجاد اصول اخلاقی ضد نژادپرستی تا مقابله با نژادپرستی و امتیازات سیستماتیک مورد انتقاد قرار می‌دهد. سالیوان روابط پیچیده بین طبقه و نژاد را در هویت سفیدپوستان معاصر باز می کند و چهار روش بیان این جهت گیری را ترسیم می کند که هر کدام به اثبات عدم نژادپرستی فرد کمک می کند: تحقیر افراد سفیدپوست طبقه پایین به عنوان مسئول نژادپرستی مداوم سفیدپوستان، اهریمن سازی ضد جنگ. برده‌داران، تأکید بر کوررنگی - به‌ویژه در زمینه تربیت فرزندان سفیدپوستان - و پرورش نگرش‌های احساس گناه سفید، شرم و خیانت. سالیوان استدلال می‌کند که برای فراتر رفتن از این استراتژی‌های فاصله‌گذاری، افراد سفیدپوست به اخلاق جدیدی نیاز دارند که سفیدی آن‌ها را در تعقیب عدالت نژادی بپذیرد و تغییر دهد تا اینکه به دنبال فاصله‌ای خودپسندانه از آن باشند.

«…سالیوان معتقد است که این «ضد نژادپرستی» خود لیبرال‌های سفید است که در واقع نژادپرستی را با خاتمه دادن به بحث‌های صریح یا ظریف نه تنها در مورد نژاد، بلکه در مورد امتیازات سفیدپوست، که مشکلات نژادی ایجاد کرده و همچنان آنها را حفظ می‌کند، تداوم می‌بخشد... در توصیه به لیبرال‌های سفیدپوست چگونه صادقانه زندگی کنند سالیوان، به جای اینکه آن را انکار کند یا وانمود کند که وجود ندارد، به طرز ماهرانه‌ای دفاع‌های آشنا را تجزیه می‌کند... مانند W.E.B. قبل از او، دوبوا و جیمز بالدوین، سالیوان تسلط سفیدپوستان را به عنوان یک مشکل معنوی می‌بیند که یک گروه خاص را تحت تأثیر قرار می‌دهد، اما همه ما را تحت تأثیر قرار می‌دهد. — خانم مجله


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Argues for the necessity of a new ethos for middle-class white anti-racism.

Building on her book Revealing Whiteness, Shannon Sullivan identifies a constellation of attitudes common among well-meaning white liberals that she sums up as “white middle-class goodness,” an orientation she critiques for being more concerned with establishing anti-racist bona fides than with confronting systematic racism and privilege. Sullivan untangles the complex relationships between class and race in contemporary white identity and outlines four ways this orientation is expressed, each serving to establish one’s lack of racism: the denigration of lower-class white people as responsible for ongoing white racism, the demonization of antebellum slaveholders, an emphasis on colorblindness—especially in the context of white childrearing—and the cultivation of attitudes of white guilt, shame, and betrayal. To move beyond these distancing strategies, Sullivan argues, white people need a new ethos that acknowledges and transforms their whiteness in the pursuit of racial justice rather than seeking a self-righteous distance from it.

“…Sullivan posits that it is white liberals’ own ‘anti-racism’ that actually perpetuates racism by shutting down frank or nuanced discussions not only of race, but of white privilege, which created racial problems and still sustains them … In advising white liberals how to honestly live their whiteness, rather than disown it or pretend it doesn’t exist, Sullivan expertly deconstructs the familiar defenses … Like W.E.B. DuBois and James Baldwin before her, Sullivan sees white domination as a spiritual problem that afflicts one group in particular but that touches us all.” — Ms. Magazine





نظرات کاربران