ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Anarchism and education : a philosophical perspective

دانلود کتاب آنارشیسم و ​​آموزش: چشم انداز فلسفی

Anarchism and education : a philosophical perspective

مشخصات کتاب

Anarchism and education : a philosophical perspective

ویرایش: Second Edition, Second edition 
نویسندگان:   
سری: Routledge International Studies in the Philosophy of Education (Numbered) 
ISBN (شابک) : 1604861142, 1604864443 
ناشر: PM Press 
سال نشر: 2010 
تعداد صفحات: 185 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 1 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 33,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب آنارشیسم و ​​آموزش: چشم انداز فلسفی: آموزش و پرورش و دولت -- فلسفه. آموزش -- اهداف و مقاصد. آنارشیسم تحصیلات. آموزش -- فلسفه و جنبه های اجتماعی.



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 12


در صورت تبدیل فایل کتاب Anarchism and education : a philosophical perspective به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب آنارشیسم و ​​آموزش: چشم انداز فلسفی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب آنارشیسم و ​​آموزش: چشم انداز فلسفی



با این استدلال که نقش مرکزی عمل آموزشی در نظریه و کنشگری آنارشیستی توسط بسیاری از نظریه پردازان نادیده گرفته شده است، این بررسی از فلسفه آموزشی معاصر با این ادعا که آنارشیسم منعکس کننده یک دیدگاه ساده لوحانه یا بیش از حد خوش بینانه از طبیعت انسان. با بیان مبانی فلسفی اندیشه آنارشیستی در مورد مسائل مربوط به ماهیت انسانی، آزادی، اقتدار و تغییرات اجتماعی، این مورد نشان داده می‌شود که سنت آنارشیستی می‌تواند منبعی غنی از بینش‌ها در مورد پرسش‌های فلسفی همیشگی در مورد آموزش باشد. سپس این کاوش نظری با گزارشی تاریخی از آموزش آنارشیستی، با تمرکز بر ویژگی‌های تعیین‌کننده کلیدی مکاتب آنارشیستی، زیربنای ایدئولوژیک و رویکردهای آموزشی آن‌ها تقویت می‌شود. در نهایت، توضیح روشنی در مورد اینکه چگونه آموزش آنارشیستی از مدل های آزادی خواه، مترقی، مارکسیستی و لیبرال متمایز است، نقش آموزش آنارشیستی را در پیشبرد و حفظ یک جامعه عادلانه و برابر تعریف می کند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Arguing that the central role of educational practice in anarchist theory and activism has been overlooked by many theorists, this examination of contemporary educational philosophy counters the assertion that anarchism reflects a naïve or overly optimistic view of human nature. By articulating the philosophical underpinnings of anarchist thought on issues of human nature, freedom, authority, and social change, the case is made that the anarchist tradition can be a rich source of insights into perennial philosophical questions about education. This theoretical exploration is then bolstered with a historical account of anarchist education, focusing on key defining features of anarchist schools, their ideological underpinnings, and their pedagogical approaches. Finally, a clear explanation of how anarchist education is distinct from libertarian, progressive, Marxist, and liberal models defines the role of anarchist education in furthering and sustaining a just and equal society.



فهرست مطالب

Introduction by John Trumpbour --
The statue of three lies --
Profiling Harvard --
Governing Harvard --
The Harvard tradition: rich, white, and male --
Pentagon university --
Harvard and foreign policy --
Harvard in crisis: the anti-war movement --
Harvard\'s role in Russian economic \"reform\" --
Harvard\'s labor policy and the 2001 occupation --
A hedge fund with libraries: the financial crisis of 2008 --
Harvard at a crossroads --
Epilogue: Time to stop the mad dash.




نظرات کاربران