دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش: Second Edition, Second edition
نویسندگان: Suissa. Judith
سری: Routledge International Studies in the Philosophy of Education (Numbered)
ISBN (شابک) : 1604861142, 1604864443
ناشر: PM Press
سال نشر: 2010
تعداد صفحات: 185
زبان: English
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 1 مگابایت
کلمات کلیدی مربوط به کتاب آنارشیسم و آموزش: چشم انداز فلسفی: آموزش و پرورش و دولت -- فلسفه. آموزش -- اهداف و مقاصد. آنارشیسم تحصیلات. آموزش -- فلسفه و جنبه های اجتماعی.
در صورت تبدیل فایل کتاب Anarchism and education : a philosophical perspective به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب آنارشیسم و آموزش: چشم انداز فلسفی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
با این استدلال که نقش مرکزی عمل آموزشی در نظریه و کنشگری آنارشیستی توسط بسیاری از نظریه پردازان نادیده گرفته شده است، این بررسی از فلسفه آموزشی معاصر با این ادعا که آنارشیسم منعکس کننده یک دیدگاه ساده لوحانه یا بیش از حد خوش بینانه از طبیعت انسان. با بیان مبانی فلسفی اندیشه آنارشیستی در مورد مسائل مربوط به ماهیت انسانی، آزادی، اقتدار و تغییرات اجتماعی، این مورد نشان داده میشود که سنت آنارشیستی میتواند منبعی غنی از بینشها در مورد پرسشهای فلسفی همیشگی در مورد آموزش باشد. سپس این کاوش نظری با گزارشی تاریخی از آموزش آنارشیستی، با تمرکز بر ویژگیهای تعیینکننده کلیدی مکاتب آنارشیستی، زیربنای ایدئولوژیک و رویکردهای آموزشی آنها تقویت میشود. در نهایت، توضیح روشنی در مورد اینکه چگونه آموزش آنارشیستی از مدل های آزادی خواه، مترقی، مارکسیستی و لیبرال متمایز است، نقش آموزش آنارشیستی را در پیشبرد و حفظ یک جامعه عادلانه و برابر تعریف می کند.
Arguing that the central role of educational practice in anarchist theory and activism has been overlooked by many theorists, this examination of contemporary educational philosophy counters the assertion that anarchism reflects a naïve or overly optimistic view of human nature. By articulating the philosophical underpinnings of anarchist thought on issues of human nature, freedom, authority, and social change, the case is made that the anarchist tradition can be a rich source of insights into perennial philosophical questions about education. This theoretical exploration is then bolstered with a historical account of anarchist education, focusing on key defining features of anarchist schools, their ideological underpinnings, and their pedagogical approaches. Finally, a clear explanation of how anarchist education is distinct from libertarian, progressive, Marxist, and liberal models defines the role of anarchist education in furthering and sustaining a just and equal society.
Introduction by John Trumpbour --
The statue of three lies --
Profiling Harvard --
Governing Harvard --
The Harvard tradition: rich, white, and male --
Pentagon university --
Harvard and foreign policy --
Harvard in crisis: the anti-war movement --
Harvard\'s role in Russian economic \"reform\" --
Harvard\'s labor policy and the 2001 occupation --
A hedge fund with libraries: the financial crisis of 2008 --
Harvard at a crossroads --
Epilogue: Time to stop the mad dash.