دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
دسته بندی: برنامه نویسی: زبان های برنامه نویسی ویرایش: 1 نویسندگان: Mark Summerfield سری: ISBN (شابک) : 0321635906, 9780321635907 ناشر: Prentice Hall سال نشر: 2010 تعداد صفحات: 554 زبان: English فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) حجم فایل: 6 مگابایت
در صورت تبدیل فایل کتاب Advanced Qt Programming: Creating Great Software with C++ and Qt 4 به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب برنامه نویسی پیشرفته Qt: ایجاد نرم افزار عالی با C++ و Qt 4 نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
این کتاب برای برنامه نویسان C++/Qt موجود است و ایده ها و تکنیک هایی را ارائه می دهد که بسیار پیشرفته یا تخصصی هستند (اگرچه لزوماً دشوار نیستند)، زیرا اولین کتاب در Qt.Qt اکنون به بیش از 700 کلاس و بیش از یک میلیون کلمه افزایش یافته است. اسناد، بسیار بیش از حد برای پوشش در یک جلد. بنابراین به جای پوشش دادن همه چیز بسیار نازک، این کتاب بر روی حوزههای کلیدی فناوری Qt تمرکز میکند و سعی میکند پوشش جامعتری نسبت به جاهای دیگر ارائه دهد. این کتاب کاملاً عملی است و با هر تکنیکی که با کد کار نشان داده شده است. مثالها بهترین شیوههای Qt را نشان میدهند و روی Linux، Mac OS X و Windows با استفاده از Qt 4.6 و در صورت امکان (به عنوان مثال، با استفاده از #if QT_VERSION)، Qt 4.5 آزمایش شدهاند. (نمونه ها و یک فصل نمونه را می توان از صفحه وب کتاب دانلود کرد. آمازون به URL ها اجازه نمی دهد، بنابراین \"qtrac\" را در گوگل جستجو کنید تا آن را پیدا کند.) مضامین اصلی کتاب عبارتند از ترکیبی دسکتاپ / برنامه های کاربردی اینترنتی، رشته، متن غنی. هندلینگ، معماری گرافیک/نمای Qt، و معماری مدل/نمای Qt (که چهار فصل به آن اختصاص دارد)، اگرچه بسیاری از موضوعات دیگر پوشش داده شده است. علاوه بر موضوع اصلی هر فصل، بسیاری از کلاسها، روشها و تکنیکهای دیگر در هر جایی که منطقی باشد استفاده میشوند تا تا حد امکان ویژگیهای Qt را نشان دهند. بنابراین حتی باتجربه ترین برنامه نویس Qt باید جنبه هایی از Qt را که از آنها آگاه نبودند کشف کند، تکنیک های جدید را کشف کند و از ایده های جدید الهام بگیرد.
This book is aimed at existing C++/Qt programmers and presents ideas and techniques that are too advanced or specialized (although not necessarily difficult), for a first book on Qt.Qt has now grown to over 700 classes and well over a million words of documentation, far too much to cover in a single volume. So instead of covering everything very thinly, the book focuses on key areas of Qt technology and tries to provide more comprehensive coverage than is available elsewhere.The book is completely practical in emphasis, with every technique illustrated by working code. The examples show Qt best practices, and have been tested on Linux, Mac OS X, and Windows, using Qt 4.6 and where possible (e.g., using #if QT_VERSION), Qt 4.5. (The examples and a sample chapter can be downloaded from the book's web page. Amazon don't allow URLs so google for "qtrac" to find it.) The book's main themes are hybrid desktop/Internet applications, threading, rich text handling, Qt's graphics/view architecture, and Qt's model/view architecture (to which four chapters are devoted), although many other topics are covered. Besides each chapter's main subject, lots of other classes, methods, and techniques are used wherever they make sense, to show as many Qt features as possible. So even the most experienced Qt programmer should discover aspects of Qt they weren't aware of, discover new techniques, and be inspired with new ideas.
Hybrid desktop/internet applications --
Audio and video --
Model/view table models --
Model/view tree models --
Model/view delegates --
Model/view views --
Threading with QtConcurrent --
Threading with QThread --
Creating rich text editors --
Creating rich text documents --
Creating graphics/view windows --
Creating graphics/view scenes --
The animation and state machine frameworks.