ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Marketing, interrupted: sometimes the only way to succeed is to go a little crazy

دانلود کتاب بازاریابی، قطع شده: گاهی اوقات تنها راه موفقیت این است که کمی دیوانه شوید

Marketing, interrupted: sometimes the only way to succeed is to go a little crazy

مشخصات کتاب

Marketing, interrupted: sometimes the only way to succeed is to go a little crazy

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9781945537080, 1945537086 
ناشر: TopRight, LLC 
سال نشر: 2018 
تعداد صفحات: 0 
زبان: English 
فرمت فایل : EPUB (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 6 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 55,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب بازاریابی، قطع شده: گاهی اوقات تنها راه موفقیت این است که کمی دیوانه شوید: بازار یابی



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 9


در صورت تبدیل فایل کتاب Marketing, interrupted: sometimes the only way to succeed is to go a little crazy به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب بازاریابی، قطع شده: گاهی اوقات تنها راه موفقیت این است که کمی دیوانه شوید نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب بازاریابی، قطع شده: گاهی اوقات تنها راه موفقیت این است که کمی دیوانه شوید

بازاریابی، Interrupted شما را در مسیر تغییر بازاریابی قرار می دهد: اینکه چگونه مشتری شما را تجربه می کند، شما را درک می کند و با شما تعامل می کند. این یک تغییر ذهنیت و همچنین روش شناسی است. دیگر داستان برند صرفاً درباره شما و آنچه ارائه می دهید نیست. برند، محصولات و خدمات شما واقعاً قهرمان نیستند. قدرت و تأثیر برند، محصول، خدمات و داستان شما از این است که مشتری را به قهرمان تبدیل کنید و شما، بازاریاب، به عنوان راهنمای سفر خرید آنها عمل کنید. در طول کل چرخه عمر مشتری، در واقع هدف این است که وعده برند را انجام دهد. تنها در این صورت است که مشتریان بالقوه به مشتری تبدیل می شوند و مشتریان به طرفداران برند تبدیل می شوند. چرا؟ زیرا تغییر بازاریابی بسیار بیشتر از آنچه شما انجام می دهید است. این در مورد این است:¿ چرا شما کاری را که انجام می دهید؟ به مشتریان خود دلیلی برای مراقبت، دلیلی برای خرید، دلیلی برای تعامل، دلیلی برای ماندن بدهید. رهبران بازار به طور معمول رقبای خود را شکست می دهند و شاید حتی قوانین بازی را تغییر دهند، زیرا آنها رهبران دسته و تعیین کننده دسته می شوند. بازاریابی، Interrupted شما را از نظر عملکرد مالی به صدر صنعت خود می برد و به شما کمک می کند معیارهایی را که دیگران آرزو دارند تعیین کنید. در جایی که مشتریان شما فقط محصولات و خدمات شما را نمی خرند، آنها به جای شما داستان شما را می گویند زیرا داستان شما برای آنها اهمیت دارد. بنابراین، اگر میل به برنده شدن در بازار دارید، صبر کنید تا کمی تحمل کنید. دیوانه، استقامت برای رانندگی به اوج و سرسختی برای ماندن در آنجا، سپس بخوانید این کتاب برای شماست!


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Marketing, Interrupted will put you on apath to transform your marketing: how yourcustomer experiences you, understands you,and interacts with you. It is a change inmindset as well as methodology. No longeris the brand story simply about you andwhat you offer. Your brand, your products,your services are not really the hero. Thepower and impact of your brand, yourproduct, your services and your story comesfrom making the customer the hero, andyou, the marketer, serving as the guide ontheir buying journey. Throughout the entirecustomer lifecycle, the intention¿actuallythe requirement is to deliver on the brandpromise. Only then will prospects becomecustomers, and customers become brandadvocates.Why? Because transforming marketing isabout so much more than what youdo. It¿s about:¿ Why you do what you do?¿ What it is you do, based on that why?¿ How you deliver it to your customers?¿ What the impact is on their lives?This level of marketing impact is required to giveyour customers a reason to care, a reason tobuy, a reason to engage, a reason to stay.Market leaders routinely beat their competitionand perhaps even change the rules of the gameas they become category leaders and categorydefiners. Marketing, Interrupted will move you to thetop of your industry in terms of your financialperformance and help you set the benchmarksto which others aspire. You¿ll gain mind shareand advocacy, where your customers don¿t justbuy your products and services, they tell yourstory for you because your story matters tothem.So, if you have the desire to win in the market,the patience to tolerate a little crazy, theendurance to drive to the top and the tenacityto stay there, then read on¿this book is for you!





نظرات کاربران