دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش: 1
نویسندگان: Bruce Sutherland (auth.)
سری:
ISBN (شابک) : 9781484208151, 9781484208144
ناشر: Apress
سال نشر: 2014
تعداد صفحات: 85
زبان: English
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 992 کیلوبایت
کلمات کلیدی مربوط به کتاب آغازگر توسعه بازی C ++: علوم کامپیوتر، عمومی
در صورت تبدیل فایل کتاب C++ Game Development Primer به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب آغازگر توسعه بازی C ++ نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
C++ زبان پشت اکثر بازیهای رایانهای امروزی است. این C++ Game Development Primer 96 صفحهای شما را در فرآیند تسریع نوشتن بازیها برای برنامهنویسان با تجربه C++ راهنمایی میکند. پس از خواندن این کتاب، دانش اساسی برای تبدیل شدن به یک توسعهدهنده برنامههای کاربردی بازی موفق و سودآور در بازار رقابتی فزاینده بازیهای مستقل امروزی را خواهید داشت.
برای کسانی که به دنبال معرفی سریع بازیهای C++ و توسعه هستند. کسانی که مهارت های خوبی در C++ دارند، این شما را به سرعت شروع می کند. C++ Game Development Primer بر اساس Learn C++ for Game Developmentتوسط همان نویسنده است که به شما ملزومات لازم برای شروع برنامه نویسی بازی را بدون مقدمه غیر ضروری C++ می دهد. p>
C++ is the language behind most of today's computer games. This 96-page C++ Game Development Primer takes you through the accelerated process of writing games for otherwise experienced C++ programmers. After reading this book, you’ll have the fundamental know-how to become a successful and profitable game applications developer in today’s increasingly competitive indie game marketplace.
For those looking for a quick introduction to C++ game development and who have good skills in C++, this will get you off to a fast start. C++ Game Development Primer is based on Learn C++ for Game Development by the same author, giving you the essentials to get started in game programming without the unnecessary introduction to C++.
Front Matter....Pages i-xiii
Managing Memory for Game Developers....Pages 1-16
Useful Design Patterns for Game Development....Pages 17-32
Using File IO to Save and Load Games....Pages 33-48
Speeding Up Games with Concurrent Programming....Pages 49-58
Supporting Multiple Platforms in C++....Pages 59-68
Text Adventure....Pages 69-74
Back Matter....Pages 75-77