دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش: 1st edition
نویسندگان: Sussna. Jeff
سری:
ISBN (شابک) : 9781491949887
ناشر: O'Reilly Media Incorporated
سال نشر: 2015
تعداد صفحات: 0
زبان: English
فرمت فایل : EPUB (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 3 مگابایت
کلمات کلیدی مربوط به کتاب طراحی تحویل: مدیریت صنعتی، محصولات جدید، تمایز محصولات، مدیریت محصول، کتاب های الکترونیکی
در صورت تبدیل فایل کتاب Designing Delivery به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب طراحی تحویل نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
اکنون که ما از اقتصاد محصول به اقتصاد خدمات دیجیتال در حال حرکت هستیم، نرم افزار برای پیمایش در زندگی روزمره ما حیاتی شده است. کیفیت خدمات شما بستگی به این دارد که چقدر به مشتریان در دستیابی به اهداف و برآوردن نیازها کمک می کند. کیفیت خدمات مربوط به طراحی قابلیت ها نیست، بلکه مربوط به دادن و عمل به وعده ها به مشتریان است. برای کمک به شما در بهبود رضایت مشتری و ایجاد تجربیات مثبت از برند، این کتاب عملگرا رویکردی فرا رشته ای را برای ارائه خدمات دیجیتال معرفی می کند. طراحی یک سرویس ارتجاعی امروزه نیازمند تلاشی واحد در سراسر کارکردهای دفتر جلو و پشت آفیس و دیدگاه های فنی و تجاری است. شما یاد خواهید گرفت که چگونه IT را به یک شریک کامل در مکالمات جاری با مشتریان خود تبدیل کنید. یک رویکرد مشتری محور منحصر به فرد را برای کل چرخه حیات ارائه خدمات در نظر بگیرید. این دیدگاه را در توسعه، عملیات، QA، طراحی، مدیریت پروژه و بازاریابی به کار ببرید. ثبات.
Now that we're moving from a product economy to a digital service economy, software is becoming critical for navigating our everyday lives. The quality of your service depends on how well it helps customers accomplish goals and satisfy needs. Service quality is not about designing capabilities, but about making-and keeping-promises to customers. To help you improve customer satisfaction and create positive brand experiences, this pragmatic book introduces a transdisciplinary approach to digital service delivery. Designing a resilient service today requires a unified effort across front-office and back-office functions and technical and business perspectives. You'll learn how make IT a full partner in the ongoing conversations you have with your customers. Take a unique customer-centered approach to the entire service delivery lifecycle Apply this perspective across development, operations, QA, design, project management, and marketing Implement a specific quality assurance methodology that unifies those disciplines Use the methodology to achieve true resilience, not just stability.