ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب How to start a home-based dog training business

دانلود کتاب چگونه یک تجارت خانگی آموزش سگ راه اندازی کنیم؟

How to start a home-based dog training business

مشخصات کتاب

How to start a home-based dog training business

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری: Home-based business series 
ISBN (شابک) : 9780762780044, 0762780045 
ناشر: Globe Pequot Press 
سال نشر: 2012 
تعداد صفحات: 214 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 18 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 42,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب چگونه یک تجارت خانگی آموزش سگ راه اندازی کنیم؟: مربیان سگ، کسب و کارهای جدید--مدیریت، کسب و کارهای کوچک و متوسط--مدیریت، کسب و کارهای کوچک و متوسط--مدیریت، کسب و کارهای جدید--مدیریت



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 3


در صورت تبدیل فایل کتاب How to start a home-based dog training business به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب چگونه یک تجارت خانگی آموزش سگ راه اندازی کنیم؟ نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب چگونه یک تجارت خانگی آموزش سگ راه اندازی کنیم؟

تقاضا برای مربیان ماهر سگ هرگز بیشتر از این نبوده است. برای موفقیت در یکی از این زمینه ها، به چیزی بیش از تخصص سگ نیاز دارید، بلکه به دانش تجاری نیز نیاز دارید. این کتاب که برای افراد غیرتجاری نوشته شده است، اطلاعاتی را که برای شروع، فعالیت و پیشرفت در زمینه انتخابی شما از آموزش سگ نیاز دارید، ارائه می دهد. این کتاب با مروری بر حوزه‌های مختلف برای ایجاد یک کسب‌وکار آموزش سگ آغاز می‌کند، این کتاب آنچه را که برای نفوذ و موفقیت در زمینه‌های برتر آموزش سگ لازم است، ارائه می‌کند. خوانندگان می آموزند که باید در چه انجمن هایی عضو شوند و همچنین می آموزند که چگونه مشاوره، ساختار و پشتیبانی ایجاد کنند. اطلاعات بازاریابی به افراد کمک می کند تا کسب و کار خود را گسترش دهند و رشد دهند. نکاتی از انواع مربیان معتبر سگ به این کتاب برتری بیشتری نسبت به رقبا می دهد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

The demand for skilled dog trainers has never been greater. To succeed in one of this field, you'll need more than dog expertise you'll need business savvy as well. Written for the non-business person, this book provides the information you need to start, operate, and prosper in your chosen field of dog training. Beginning with an overview of the different areas to create a dog training business, the book provides what it takes to break into and succeed in the top dog training fields. Readers learn what associations they need to become a part of as well as how to build counsel, structure, and support. Marketing information helps people expand and grow their business. Tips from a variety of established dog trainers gives this book an edge above the competition.





نظرات کاربران