ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Fashion: A Philosophy

دانلود کتاب مد: یک فلسفه

Fashion: A Philosophy

مشخصات کتاب

Fashion: A Philosophy

دسته بندی: فلسفه
ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 1861892918, 9781861892911 
ناشر:  
سال نشر: 2006 
تعداد صفحات: 194 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 535 کیلوبایت 

قیمت کتاب (تومان) : 51,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 13


در صورت تبدیل فایل کتاب Fashion: A Philosophy به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب مد: یک فلسفه نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب مد: یک فلسفه

مد در عین حال دنیایی آشنا و در عین حال به طرز اسرارآمیز نخبگانی است که همه ما آن را تجربه می کنیم، چه در حال خرید یک شلوار جین جدید، چه در حال خواندن Vogue یا تماشای آخرین قسمت از Project Runway. لارس اسوندسن در مد به آن دنیا می رود و اسطوره ها، ایده ها و تاریخچه ای که لباس های مد لباس را تشکیل می دهند، روندهای ضروری در طول قرن ها و مفهوم خود مد را بررسی می کند. مد با کاوش در تمام معانی ممکن آغاز می شود. با کلمه "مد" احاطه شده است، همانطور که Svendsen جایگاه نادرست آن را در هنر، سیاست و تاریخ بررسی می کند. با این حال، در نهایت، او بر رایج ترین استفاده از این اصطلاح تمرکز می کند: لباس. او با هوشمندی خشک علامت تجاری خود، به طرز ماهرانه ای بسیاری از بدیهیات صنعت و حامیان آن را از بین می برد. به عنوان مثال، او اشاره می کند که برخی از آخرین مدهای نمایش داده شده در باند فرودگاه در واقع به هیچ معنایی "مد" نیستند، با این استدلال که آنها بیشتر به آثار هنری مدرن شباهت دارند، و او مخالف این ایده است که رو به افزایش است. جراحی پلاستیک و اصلاح بدن بخشی از موج جدیدی از مصرف گرایی است. اسوندسن از نوشته های متفکرانی از آدام اسمیت تا رولان بارت استفاده می کند تا مد را هم به عنوان یک پدیده تاریخی و هم به عنوان فلسفه زیبایی شناسی تحلیل کند. او همچنین پیوندهای بین مفاهیم مد و مدرنیته را دنبال می‌کند و در نهایت اهمیت مدهای متحول را در زمینه‌هایی مانند هنر، سیاست و فلسفه در نظر می‌گیرد. لارس سوندسن با توجه به شایستگی انطباق در مقابل سبک فردی، تحلیلی جذاب و جذاب از مد و انگیزه‌های پشت سر آن برای دنبال کردن مدام جدید ارائه می‌کند. (20060501)


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Fashion is at once a familiar yet mysteriously elite world that we all experience, whether we’re buying a new pair of jeans, reading Vogue, or watching the latest episode of Project Runway. Lars Svendsen dives into that world in Fashion, exploring the myths, ideas, and history that make up haute couture, the must-have trends over the centuries, and the very concept of fashion itself.Fashion opens with an exploration of all the possible meanings encompassed by the word “fashion,” as Svendsen probes its elusive place in art, politics, and history. Ultimately, however, he focuses on the most common use of the term: clothing. With his trademark dry wit, he deftly dismantles many of the axioms of the industry and its supporters. For example, he points out that some of the latest fashions shown on runways aren’t actually “fashionable” in any sense of the word, arguing that they’re more akin to modern art works, and he argues against the increasingly prevalent idea that plastic surgery and body modification are part of a new wave of consumerism. Svendsen draws upon the writings of thinkers from Adam Smith to Roland Barthes to analyze fashion as both a historical phenomenon and a philosophy of aesthetics. He also traces the connections between the concepts of fashion and modernity and ultimately considers the importance of evolving fashions to such fields as art, politics, and philosophy.Whether critiquing a relentless media culture that promotes perfect bodies or parsing the never-ending debate over the merits of conformity versus individual style, Lars Svendsen offers an engaging and intriguing analysis of fashion and the motivations behind its constant pursuit of the new. (20060501)



فهرست مطالب

Imprint......Page 6
Contents......Page 7
Preface......Page 9
1 Introduction: A Philosophy of Fashion?......Page 11
2 The Principle of Fashion: The New\n......Page 23
3 The Origins and Spread of Fashion......Page 38
4 Fashion and Language......Page 65
5 Fashion and the Body......Page 77
6 Fashion and Art......Page 92
7 Fashion and Consumption......Page 113
8 Fashion as an Ideal in Life......Page 139
Conclusion......Page 157
References......Page 161




نظرات کاربران