دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش:
نویسندگان: Saxon. Mike
سری:
ISBN (شابک) : 1593377304, 1605508497
ناشر: F+W Media, Inc.;Adams Media
سال نشر: 2008;2007
تعداد صفحات: 291 pages
زبان: English
فرمت فایل : EPUB (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 598 Kb
در صورت تبدیل فایل کتاب An American's Guide to Doing Business in China: Negotiating Contracts and Agreements ; Understanding Culture and Customs ; Marketing Products and Services به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب راهنمای آمریکایی برای انجام تجارت در چین: مذاکره در مورد قراردادها و توافقات. شناخت فرهنگ و آداب و رسوم بازاریابی محصولات و خدمات نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
پوشش دادن؛ عنوان کتاب؛ کپی رایت؛ فهرست؛ معرفی؛ بخش اول مقدمه ای بر چین. فصل 1 حقایق اساسی و پیشینه; فصل 2 چشم انداز چین; قسمت دوم مسائل و مشکلات; فصل 3 زبان و ترجمه; فصل چهارم فرهنگ: باستان و جدید. فصل پنجم آداب و رسوم: غذا، رفتار و اعتقادات; فصل 6 مسائل پولی، بانکی و حقوقی. فصل 7 سفر در چین; فصل 8 واردات/صادرات و مسائل حمل و نقل. بخش سوم مهارت ها و الزامات اقدام تجاری؛ فصل 9 یافتن محصولات و شرکا. فصل 10 تاسیس یک شرکت عملیاتی.
Cover; Book Title; Copyright; Contents; Introduction; Part One An Introduction to China; Chapter 1 Basic Facts and Background; Chapter 2 Perspective on China; Part Two Issues and Problems; Chapter 3 Language and Translation; Chapter 4 Culture: Ancient and New; Chapter 5 Customs: Food, Behavior, and Beliefs; Chapter 6 Money, Banking, and Legal Issues; Chapter 7 Traveling in China; Chapter 8 Import/Export and Shipping Issues; Part Three Business Action Skills and Requirements; Chapter 9 Finding Products and Partners; Chapter 10 Establishing an Operating Company.